Máte otázku, skúsenosť alebo potrebujete poradiť? Zaregistrujte sa (30 s) a napíšte svoj príspevok. Radi vám odpovieme a poradíme!

Kvalitný servis úspešného tipéra

Rady, stratégie, postupy ako tipovať, programy na tipovanie.

Kvalitný servis úspešného tipéra

Poslaťod Grobar » 15. Máj 2009, 17:48

Momentálne som na PN a plánujem sa stávkovaním serióznejšie zaoberat. Nie som absolútny začiatočník. Stávkujem už 12 rokov, ale samozrejme nekoncepčne. Veľmi by mi pomohlo, ak by ste mi odporučili stránky s kvalitnými analýzami, ktoré by mi mohli byť prospešné.
Grobar
Nováčik
Nováčik
 
Príspevky: 15
Registrovaný: 15. Máj 2009, 17:40

Re: Kvalitný servis úspešného tipéra

Poslaťod Directore » 15. Máj 2009, 20:03

Grobar píše:Momentálne som na PN a plánujem sa stávkovaním serióznejšie zaoberat. Nie som absolútny začiatočník. Stávkujem už 12 rokov, ale samozrejme nekoncepčne. Veľmi by mi pomohlo, ak by ste mi odporučili stránky s kvalitnými analýzami, ktoré by mi mohli byť prospešné.


*29 kvalitné tipy ponúka stránka http://blogabet.com/ teda záleží od užívateľa, v ľavom menu si zvolte nejakého užívateľa, podľa toho akú má úspešnosť, samozrejme toho s najvyššou :) napr. http://hellboy.blogabet.com/ - po kliknutí sa ti zobrazí stránka v pravom menu vidíš úspešnosti tipéra v jednotlivých ligách/športoch, dôležitým ukazovateľom úspešnosti je úspešnosť za mesiac, tento údaj si taktiež môžes skontrolovať v pravom menu, to číslo napr +9 znamená že ten tipujúci daný mesiac ukončil so ziskom 9 jednotiek (jednotka je u každého tipéra iná, pre začiatok si ju môžeš dať na úroveň 1 EURo), keď potom uvidíš analýzu alebo tip s dôverou 5/10 pre teba to bude signalizovať že to máš podať za 5 EUR

*29 štatistické predikcie (výsledky predpovedajú algoritmy) nájdeš na http://www.vitisport.cz/
http://www.tenisinfo.sk/index.php
http://www.prosoccer.gr/

*29 fajn fórum s analýzami a tipmi http://chat.kolemdvou.cz/