Máte otázku, skúsenosť alebo potrebujete poradiť? Zaregistrujte sa (30 s) a napíšte svoj príspevok. Radi vám odpovieme a poradíme!

Stavkova v SK/CZ s dobrým bonusom na futbal, hokej a tenis

Napíšte svoje požiadavky na stávkovú kanceláriu a my Vám odporúčime tú najlepšiu pre Vás.
Pravidlá fóra
Vždy vytvorte novú tému s výstižným názvom: napr. Stávková na hokej v slovenčine a pod.
Požiadavky uveďte v príspevku: napr. 100% bonus, web v slovenčine/češtine, športy/ligy, ktoré chcete tipovať, platobná metóda, ktorou chcete vložiť peniaze, za aké čiastky chcete podávať tikety livestávky, ázijský handicap, vysoké limity, živé video prenosy atď.

Stavkova v SK/CZ s dobrým bonusom na futbal, hokej a tenis

Poslaťod jaqube » 18. Máj 2010, 20:55

Ahoj...som začiatočník tak by som chcel nejaku jednoduchu stávkovu....
-Chcel by som nejaký BONUS(čo najlepší)...
-SK/CZ aby bola...
-Tipovať chcem hlane FUTBAL,TENIS,HOKEJ...
-Peniaze kreditkou chcem vložiť
-Live stávky nie su podmienkou....
a ešte nejaku stránku pre začiatočníkov ako sa naučiť tipovať alebo nejaké dobré tipy? dík..
jaqube
Nováčik
Nováčik
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 18. Máj 2010, 20:51
Bydlisko: LM

Re: Stavkova v SK/CZ s dobrým bonusom na futbal, hokej a ten

Poslaťod Bure96 » 19. Máj 2010, 9:44

zdravím,

počítam, že chceš mať bonus hned k dispozícií a žiadne voľné stávky.

Takže pre bonus by som zašiel tu:

- interwetten - 100 % do 30 EUR - pripíšu ti ho hned ako vložíš money - 1. výber je na bankový účet - ten však máš
- bwin - 100 % do 30 EUR - v bwine začína každý, najväčší problém sú tam hlavne live stávky (cca každá možno 25 je nejakým spôsobom zrušená a niekedy treba vela trpezlivosti mať zo zákazníckou podporou)
- bet365 - 100% do 50 eur, ale tam je potrebné najprv pretočiť 1x tych 50 eur a potom ti dajú bonus podla podmienok
- potom je tam unibet 50 % do 1000 CZK (alebo 40 EUR počítam - som sa na to už pýtal dávnejšie, tak teraz neviem či 30 alebo 40)